Meet the challenge

Meet the challenge

Solliciteren is de laatste jaren flink veranderd. Vandaag de dag hoef je niet meer een standaard sollicitatiebrief te schrijven. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden bij gekomen. Maak bijvoorbeeld je cv op Pinterest, vertel via Twitter in steekwoorden wie je bent of solliciteer gewoon via Facebook of LinkedIn. Het gebeurt en het gaat nog veel meer […]

FIFA lanceert WK lied

FIFA lanceert WK lied

Deze zomer gaat het allemaal gebeuren. Het WK voetbal in gastland Brazilië. Een ongekend groot evenement. Maar waar ik het eigenlijk over wil hebben is het WK lied. FIFA lanceerde vandaag het officiële WK lied. Er was al een nummer gemaakt, maar deze is nog even onder handen genomen door Pitbull en Jennifer Lopez. Het […]

Geweldige stunt!

Geweldige stunt!

Toen ik dit filmpje zag dacht ik echt: GENIAAL!  Het is waarschijnlijk niemand ontgaan, maar de concurrentie in de transport wereld is enorm fel geworden de laatste jaren. Door de crisis zien steeds meer ondernemers kansen in de logistieke branche. Er komen dan ook steeds meer logistieke bedrijfjes bij en de grote bedrijven moeten keer […]

Trending in de App Store

Trending in de App Store

Facebook nam Whatsapp over en toen gebeurde het. Veel gebruikers stapte over naar Telegram. Een soortgelijke dienst, ontwikkeld in Rusland. Het is sneller, beter ontwikkelt en daarnaast gebruiksvriendelijker. Waarom gebruikers van Whatsapp massaal overstappen naar Telegram? Het beeld dat blijft hangen na het lezen van vele tweets is dat mensen bang zijn dat hun gegevens […]

Pestmeesters in de metro?

Pestmeesters in de metro?

Gisteren doken pestdokters op in de metro van Londen. Reizigers werden opgeschrikt door de personages die lange jassen, zwarte hoeden en ravenmaskers droegen. Ze zien er ontzettend eng uit en werden vroeger ingezet om epidemieën uit te bannen. Een opvallende verschijning midden in de metro. De reden was om een nieuwe attractie aan te kondigen […]

Behind the scenes

Behind the scenes

Steeds vaker laten bedrijven zien hoe zij een reclame hebben gemaakt. De ´making of the commercial´ komt naast de normale reclame op Youtube te staan. Vaak wordt deze video op een humoristische manier gemaakt, om er zo voor te zorgen dat de reclame gedeeld wordt en nog een keer onder de aandacht komt bij de […]